onsdag 2 december 2009

lek med en 7 årig pojkes liv

Hur ska jag få skolpersonalen att sluta leka med min sons liv.
I dag 2/12 så ignonerade ordinarie personal som har hand om T min speciella instruktion för tillfället vid att han fått för mycket insulin på mellanmålet.
Fritidspersonalen som jag pratat med sa att ord.lärare sagt till henne att de inte ska sticka T i onödan. Men om jag ber dem kolla en extra gång så gäller detta inte? När gäller mitt ord då? Tom låg på 4,1 kl 14:00 och var extra hungrig. Får dosen 3 E av fritidsfröken efter samtal med A. När jag ringer för jag ser att jag missat samtal. Då får jag höra att T ätit mindre än väntat så jag ber dem kolla honom kl 15:15 så vi ser att han inte blir låg. Detta görs inte för ord.lärare säger det inte ska göras. Resultatet blev att kl 15:45 ringer fritidspersonal och säger att T ligger på 2,9. Vad fel en mamma kan ha. Jag kan visst inte min sons diabetes
Ps. Förlåt men jag var tvungen att berätta för jag bryter ihop snart.

Inga kommentarer: